Crimes of the Future
Accompanied by his partner Caprice, celebrity artist Saul Tenser publicly showcases the metamorphosis of his organs in avant-garde performances. Their movements are tracked by Timlin, a young investigator, as well as a mysterious group set on shedding light on the next phase of human evolution.
Charging his return to body horror with darkly humorous debates on art and mortality, David Cronenberg is back with a sinuous tale of corporeal transformation. Starring Viggo Mortensen, Léa Seydoux, and Kristen Stewart, Crimes of the Future is a provocative ode to the sensual allure of the flesh.