Crossing the Line
A journey through Italy marked by the rhythmic sound of the long distance express trains. Landscapes flash past, at times marred by the intervention of Man, at times intact and beautiful. Inside, the passing of time is marked only by the variations of light. A terrain of encounters and solitude.