Daaaaaali!
Say it looong. Say it loud! Quentin Dupieux is going for mammoth laughs in this time-warped, gaga homage to a giant of surrealism. Flummoxing Anaïs Demoustier’s straightwoman, a carousel of actors take turns being Dalí—each one with a different, eccentric version of his moustache-twirling panache.