Damage
Stephen Fleming, a conservative MP, is married to Ingrid, with whom he has two children: Martyn, a brilliant political reporter, and Sally, a bright, curious teenager. However, his political career crumbles when he becomes obsessed with his son’s lover, Anna, with whom he begins a passionate affair.
Airs and graces are a thin veil over sexual deviance in this erotic drama, as young Juliette Binoche and a wolfish Jeremy Irons set the screen on fire. One of the final films from the great Louis Malle, this delectable tale of forbidden desire cuts to the incestuous heart of Britain’s upper classes.