Dark Blue Girl
When divorced couple Jimmy and Hannah finally find a buyer for their decrepit holiday home on a Greek volcanic island, they return with their young daughter Luca to the place where they separated two years ago. As old tensions resurface, Luca cleverly navigates and disrupts their fragile balance.
Before Sound of Falling, Mascha Schilinski made a bracing debut that travels to Greece for a story of mythical resonance. With performances that stun like the sapphire blues of the Aegean Sea, this family drama is electrified by the thunderous spite of a daughter vying for paternal attention.