Darling
After her marriage ends in failure, Diana Scott, an ambitious model, is determined to make it to the top. Using her sex appeal, she controls the powerful men around her, starting with TV reporter Robert Gold. But in doing so, she becomes a prisoner of the jet-setting lifestyle she once yearned for.