Dawn of the World
Mastour and Zahra grew up in the south of Iraq. Shortly after their marriage, Mastour and Zahra are forced to separate when the Gulf War breaks out. On the battlefield, Mastour befriends Riad, a young soldier from Baghdad. Mortally wounded, Mastour makes Riad promise to protect Zahra.