De Palma
Noah Baumbach and Jake Paltrow embark on a personal dialogue with iconic director Brian De Palma. As one of the most talented filmmakers of all time, De Palma details his whole career from his early days as the bad boy of New Hollywood to his more recent years as a respected veteran of the field.
This unusually revealing portrait of the legendary director—known for classics like Carrie & Scarface—is so much more than a candid chat between De Palma and co-directors Noam Baumbach & Jake Paltrow. A raucous living history of the New Hollywood that doubles as a supreme filmmaking masterclass!