Dead Horse Nebula
When Hay was seven years old, he found a dead horse in an open field and watched his father and other adults struggle to get rid of it. Unsure of this memory, he is nonetheless influenced by this incident and, when he cuts himself during a sacrificial rite, everything comes flashing back.