Deaf
Ángela, a deaf woman, is expecting a child with her hearing partner, Héctor. The baby’s arrival causes a crisis in their relationship, forcing Ángela to face the challenges of raising her daughter in a world which is not made for her.
Led by deaf actress Miriam Garlo in a revelatory performance, Eva Libertad’s Berlinale prizewinner unpacks the loneliness of motherhood and disability with stunning precision. In a society that refuses to listen, this tender drama fosters a moving dialogue between hearing and non-hearing worlds.