Death of a Corrupt Man
In the middle of the night, deputy Philippe Dubaye wakes up his old friend Xavier Maréchal with disturbing news: he has just killed Serrano, a racketeer with extant political connections. Serrano kept proofs of Dubaye’s involvement in corrupt dealings and was poised to use them against the deputy.