Death of a Unicorn
While driving to a remote retreat, Ridley and her father Elliot accidentally hit a unicorn with their car. They bring the body to the woodland estate of a billionaire pharmaceutical CEO, where curiosity turns to chaos as the mythical creature’s existence sparks corporate and personal agendas.