Deep Red
Home to some of the greatest set pieces Dario Argento ever put on film, this hallucinatory giallo remains one of his most iconic features. Paying homage to Antonioni’s Blow-Up by casting David Hemmings as its leading man, Deep Red is a symbolic masterpiece of prismatic beauty and rapturous terror.