Delphine's Prayers
Rosine Mbakam’s most intimate documentary is formed exclusively from conversations between the filmmaker and her impassioned subject. With laughter and defiance, Delphine undoes her languorous bedroom pose of its art-historical, odalisque connotations, sharing secrets of faith, compromise, and love.