Dementia
A girl lies in a cheap hotel room. She gets dressed, goes out and is assaulted by a drunk. A cop attacks the drunk. Then the girl is led to a limousine. With no dialogue and filled with psycho-sexual imagery, the film is like a skid row expressionist thriller.