Demonlover
Two corporations are fighting for exclusive control of a revolutionary new form of 3D manga porn that will be consumed online. Mangatronics enlists up-and-coming exec Diane as a spy to infiltrate Demonlover and sabotage their rival in the burgeoning cybersex industry.
Always interested in the cutting-edge, Olivier Assayas followed period adaptation Sentimental Destinies with this provocative, turn-of-the-century techno-thriller: the most experimental and elliptical of his filmmaking. A cult classic, far ahead of its time, featuring Chloë Sevigny & Gina Gershon.