Depth Two
A combination of spoken testimonies and images of the places where the crimes happened, Depth Two is a documentary about a mass grave in the suburbs of Belgrade. In an attempt to give a voice to these stories, intentionally buried in silence, the film speaks directly to viewer’s sensations.