Desire Pie
From the mere feeling of flesh against flesh, a glorious rainbow of sensation springs up in Lisa Crafts’s cel-animation erotica. Capturing carnal fireworks in vivid color, Desire Pie celebrates the majesty of sex, while amusing itself with endearingly humble body parts and extravagant positions.