Destiny
Bekir loves Uğur, who loves Zagor, who is about to get out of jail. An already tense love triangle is thrown into turmoil on a hot summer night, when Zagor kills someone, and Uğur disappears.
It’s very rare that a prequel to a masterpiece is as influential as the original film. Zeki Demirkubuz’s Destiny illuminates the lives of young Uğur and Bekir, who we first met in Innocence. A hypnotic tale of obsession and self-destruction which frames love as an eternal, Sisyphean task.