16 years after The Sweet Hereafter, Atom Egoyan returns to the subject of a community torn apart in this riveting docudrama. Starring Reese Witherspoon, Devil’s Knot tells the true story of the West Memphis Three, an infamous case of wrongful conviction and Satanic panic in the American heartlands.