Dharavi
Raj Karan Yadav is a taxi driver, who scrapes a living in the big metropolis of Bombay driving a taxi every day. He lives in Dharavi, one of the world’s largest slums. The film follows his fortunes, as he tries to breakout from the clutches of poverty.
Set in Dharavi, one of the biggest slums in the world, this film offers sharp insight into India as it stood at the brink of economic liberalisation of early nineties. A humble taxi driver trying to break out from the clutches of poverty becomes the symbolic of a country struggling to do the same.