Diamantino, the world’s premiere soccer star, loses his special touch and ends his career in disgrace. Searching for a new purpose, the international icon sets on a delirious odyssey where he confronts neo-fascism, the refugee crisis, genetic modification, and the hunt for the source of genius.
A football fairy tale for the 21st century and madcap adventure that’s the perfect antidote to an even madder world. This warm, big-hearted fantasy delights in causing trouble and mixing its cultural references, while satirizing corruption, celebrity, and greed. You won’t have seen anything like it!