Didier
Directed, written, and led by beloved comedian Alain Chabat, this César-winning hit is a quintessential French farce. At once silly and unexpectedly existential, the magical metamorphosis of an adorable pet inspires hilarious hijinks as well as life lessons on what it means to be human.