Dirty Like an Angel
Deblache, 50, a lonely cop. His loves are whores. His friendships are the guys, including his colleague, his double, Théron, handsome, young, boastful, messy, flirty, who just married Barbara. After Deblache’s cancer operation, Théron introduces his young wife to him, and that’s how it started.