Discipline
Mona Fastvold’s hypnotic short—soundtracked by Daniel Blumberg—is captivated by similarly rapturous rhythms as crescendo in The Testament of Ann Lee. With anonymity and synchronicity twisting to sudden abandon, Discipline is an eerie study in girlhood that is performed, tried fitfully on for size.