Distances
One night, three teenagers spraying on the walls have to get into the car of a policeman, whom they thought was seeing them.
In Distances, Efe Subaşı masterfully captures the quiet, intense interplay between rebellious youth and looming authority in nocturnal Turkey, echoing broader generational tensions. A terse, evocative journey through the zeitgeist of a restless generation.