District B13
A nuclear weapon has been stolen by the most powerful gang in Paris’ treacherous, walled-in ghetto, and it’s up to a determined cop and a vigilante criminal in search of his sister to infiltrate the sector, save the girl, and get the bomb out of the bad guys’ hands.