Divinely Evil
Now in her seventies, Wilma Azevedo—Brazil’s ‘queen of sadomasochistic literature’—narrates her turbulent, sexually explicit life story, once as her pseudonym and once as herself. As her memory fails her, a young actress who is supposed to play her in an upcoming film comes to her aid.
Speaking as herself and her alter ego, Brazil’s queen of sadomasochistic literature recalls her life. Recounting bizarre experiences and steamy tales, she breaks taboos and storytelling conventions. Surprising and joyously scandalous, Divinely Evil blurs the line between portraiture and performance.