After a night out on the town in San Francisco, Frank Bigelow wakes up with more than just a hangover: doctors tell him he’s been given a “luminous toxin” with no antidote and has, at most, a week to live! Not knowing who did it or why, Bigelow embarks on a frantic odyssey to find his own murderer.