Dogleg
An oddball mix of interrelated shorts, or just an average day in the city of angels? Director, co-writer, and star Al Warren is a filmmaker on the edge in this metatextual comedy, which conveys a sincere wonder at the chaos of both life and cinema with its sunny cinematography and colorful cast.