Don't Talk
Immersed in a singular perspective with a first-person camera, this inventive film arcs from bright beginnings to cloudier moments across a series of encounters. Volkan Girgin’s directorial debut is just seven minutes long, but encompasses a spectrum of emotion and the full span of one man’s life.