Brilliant cinematography by V. Avdhoot and Vasant Desai’s music enliven this tribute to the real life hero Dr. Dwarkanath Kotnis. An uplifting film about living a life of principles, Dr Kotnis Ki Amar Kahani is an iconic work by the man who wore many hats—director, producer, actor—V Shantaram.