Dragon Tiger Gate
A dispute with his master at Dragon Tiger Gate martial arts school leaves Dragon on his own. But the appearance of the evil Shibumi prompts Dragon to reunite with his younger brother and fellow student, Tiger, to battle the ferocious Shibumi.