Two stories unfold over the same long, hot day in Acapulco. The first involves Fernanda, who is forced to deal with the emergence of her ex-lover. Her boyfriend must compete with the sexual tension they share. The second concerns Jamie, a worker attempting suicide, until a girl disrupts his plan.