Drawers
Headlined by a virtuoso performance by Ece Dizdar, Drawers is a whirlwind of emotions sweeping through three decades of a family’s history. Echoing the glamorous lives on the theater stage, this vibrantly rich melodrama explores sexuality and gender through the lens of a complex female character.