Drills
How does our physical experience embody the collective anxiety of the present? Filmmaker and choreographer Sarah Friedland answers this question by restaging preparatory exercises, carefully framing bodies and spaces to craft a film that is mesmerizing and eerie, partly due to its sensory pleasures.