Drive
A quiet stuntman works in Hollywood by day and as a driver for the mob by night. He becomes the target for some of L.A.‘s most dangerous men after agreeing to help his neighbor Irene’s husband. When the job goes awry, the only way he can keep Irene and her son safe is to do what he does best: drive.
The Taxi Driver of the new millennium? Drive has rewritten coolness in cinema. An instant cult classic that adds a twist to the bad-guy-but-good figure, establishing Gosling as a new kind of antihero (and a real human being!). Welcome to a world of intoxicating beauty and sadness. Enjoy the ride.