Drive-Away Dolls
Free spirit Jamie is bemoaning yet another breakup with a girlfriend, while her demure friend Marian desperately needs to loosen up. In search of a fresh start, the two embark on an impromptu road trip to Tallahassee, but things quickly go awry when they cross paths with a group of inept criminals.