Dry Trip
Drought sends this neon-tinged short careening forward through winding Marseille streets, toward the glinting sea. Fish-eye lenses, flashy colors, and thumping electronic music capture post-rave meltdown and the unrelenting restlessness of young generations growing up in a world on fire.