The Cave
Based on a traditional Tsilhqot’in story told to the director by her great-uncle, ?E?Anx (The Cave) summons up the language of science-fiction amid the stunning colors of the landscape to follow a bear hunter’s journey into another world. A dazzlingly fantastical vision.