È Pericoloso Sporgersi
In 1985, Robert Nicod followed four climbers in the Gorges du Verdon, including Catherine Destivelle and Monica Dalmasso, who successfully free climbed the Pichenibule bulge, the first French female ascent of a 7b+ route.