Edge of the Knife
In the 1800s, on the remote islands of Haida Gwaii off the west coast of British Columbia, two extended families re-unite at their annual summer fishing camp. Soon conflict between a charismatic young nobleman, Adiits’ii, and his best friend Kwa, tears their interwoven families apart.