Eight Postcards from Utopia
A nostalgic supercut of gloriously kitsch media relics, this acerbic film wittily brings out bald-faced narratives around money and success. Behind the blunt messaging of television adverts, filmmaker Radu Jude and philosopher Christian Ferencz-Flatz find pernicious political messages at play.