Ein Mann seiner Klasse
In the summer of 1994, ten-year-old Christian experiences domestic violence and poverty in Kaiserslautern. His mother wants him to go to grammar school, but his father is against it. After Mira’s death, her sister Juli takes responsibility and makes sure that Christian goes to grammar school.