Electro-Pythagorus: A Portrait of Martin Bartlett
The life and work of highly influential, yet little known, Canadian composer and microcomputer pioneer Martin Bartlett is resurrected in this lovingly constructed biographical essay which conveys a sense of intimate, holistic personal history.