Ellis Park
Legendary Australian musician Warren Ellis takes us on a guided tour through his world and one very special animal sanctuary.
Justin Kurzel’s freewheeling study of Warren Ellis takes a delightfully askew look at Nick Cave’s longtime collaborator. Riffing on subjects that include Nina Simone’s gum, a band of apparitional clowns, and some dancing monkeys, this offbeat documentary matches the wild energy of Ellis’s music.