Emil and the Detectives
The story concerns a young boy named Emil who has been packed off to visit relatives in Germany. While en route on the train, Emil’s money is stolen by a penny-ante thief. The boy enlists the aid of a group of pre-teen youths who fancy themselves ace detectives.