France, 2015. Two friends, Boris and Alexis, share a minute apartment in Paris while trying to give a meaning to their idleness. In the countryside, Pierre is achieving his opera, which is a new take on the myth of Orpheus: it’s an effort to forget the painful memory of Adelia, who just dumped him.