End Note
Three women reminisce about their times at school and rekindle and affirm old friendships. They share a strange secret about each other that is never made known to us. The film is a cinematic interpretation of Samuel Beckett’s 1967 dramaticule, “Come and Go”.
Exploring female bonding through the lens of childhood memories and the humdrum of adult life, End Note is an inspired adaptation of Samuel Beckett’s “Come and Go”. With its grainy cinematography and terse dialogue this short is an enchanting, texturally rich viewing experience.