Enter the Void
Gaspar Noé’s Tokyo-set audiovisual experience is stunning and scandalous—a hallucinatory techno trip exemplary of Noé’s brand of divisive filmmaking. An intoxicating first-person crawl through the city by night, Enter the Void is sensational cinema at its most phenomenal and visceral.